Populære kategorier
Administrativ ledelseStudieadminstrasjonBank/Finansielle tjenesterAnnetFoU naturvitenskap og teknikkFoU samf.vitenskap og humanistiske fagAnnetLege/TannlegePsykiatri- og psykologitjenesterSosialtjenesterSykepleie- og omsorgstjenesterNærings- og nytelsesmidlerAnnetIdeelle organisasjonerInternasjonale organisasjonerForretningsutvikling/StrategiJuridiske tjenesterOrganisasjonsutviklingRekrutteringRevisjon/SkatterådgivningSikkerhet/BeredskapAnnetBibliotek/Museer/GalleriIndividuell kunstnerisk virksomhetKulturminnevervMusikk / Dans / DramaSport / IdrettTeater / Opera / BallettAnnetBakkepersonellFlygelederFlygerFlymekaniker / TekniskHelse/SosialKirke / Undervisning / ForskningOffentlige lederstillingerRetts- og fengselsvesenSikkerhet / BeredskapSkatt/TrygdMarkedsføringProduktsalgTjenestesalgAnnetUniversitet/HøgskoleAgentur- engroshandelAnnetLønnRegnskap/ControllingRevisjonØkonomi/FinansTilbake til søket
Denne annonsen er utgått på dato

Løten kommune har ca 7600 innbyggere. Løten er en landbrukskommune med et hyggelig sentrum, midt mellom Hamar og Elverum, med knappe 18 km til hver by. Løten kommune har 450 årsverk, og er en effektiv kommuneorganisasjon med godt arbeidsmiljø.Vil du jobbe hos oss?
Plansjef
Vår plansjef har gått av med pensjon, og vi har ledig stilling fra 1.1.2018.
Plansjefen rapporterer direkte til rådmannen og er pådriver og tilrettelegger for det strategiske planarbeidet i kommunen. Løten kommune jobber for tiden med kommuneplanens samfunnsdel og er inne i en spennende tid med mange plan- og anleggsprosjekter.
Plansjefen har for tiden lederansvar for fem dyktige medarbeidere i virksomhetsområdet teknisk forvaltning som består av plan, kart, oppmåling, byggesak og miljøvern.
Arbeidsoppgaver
- Samfunns- og sentrumsutvikling, samt overordnede kommuneplaner
- Prosjekter og utviklingsarbeid
- Ansvar for saker til politisk behandling og delta i politiske møter
Kvalifikasjoner
- Det kreves høyere utdanning og relevant ledererfaring fra offentlig og/eller privat virksomhet, med god kjennskap til fagområdene
- Planfaglig kompetanse og erfaring
- IKT-kompetanse og erfaring med bruk av planleggingsverktøy
- Kompetanse innen økonomistyring
- Det er ønskelig med erfaring fra kommunesektoren
Utdanningsnivå
- Høyskole / Universitet, Cand Mag / Siv***
- Høyskole / Universitet, Hovedfag / Mastergrad
- Høyskole / Universitet, Diplom / Bachelorgrad
Personlige egenskaper
- Stort engasjement og motivasjon for å påvirke utviklingen i Løten kommune
- Analytisk, strukturert og nøyaktig
- Handlekraftig og omstillingsdyktig
- Tydelig leder med gode kommunikasjonsferdigheter både muntlig og skriftlig
- Åpen, fleksibel og samarbeidsvillig med evne til å skape tillit
Vi tilbyr
- En spennende stilling med mulighet til faglig og personlig utvikling i et godt arbeidsmiljø
- Lønn etter avtale
- Lederavtale
- Tilsetting skjer ellers på de vilkår som følger av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler, med gunstige pensjons- og forsikringsordninger.
Søknadsfrist: 20. november 2017
Søk her
Fakta om stillingen
Firma
- Løten kommune
Nettside
Sted
- Løten
Kategori
- Kategori: Administrasjon / Kontor / Personal/Administrativ ledelse
- Kategori: Offentlige tj. / Forvaltning/Offentlige lederstillinger
- Kategori: Offentlige tj. / Forvaltning/Tekniske tjenester