Populære kategorier
Administrativ ledelseStudieadminstrasjonBank/Finansielle tjenesterForsikring/Fond/PensjonsfondAnnetFoU naturvitenskap og teknikkFoU samf.vitenskap og humanistiske fagBygg og anleggAnnetPsykiatri- og psykologitjenesterSosialtjenesterSykepleie- og omsorgstjenesterAnnetMetallurgisk industri / MetallAnnetBygg og anleggKjemi/BiologiProsjektlederAnnetArbeidstagerorganisasjonerIdeelle organisasjonerInternasjonale organisasjonerEiendomsforvaltningForretningsutvikling/StrategiJuridiske tjenesterOrganisasjonsutviklingBistandHelse/SosialKirke / Undervisning / ForskningOffentlige lederstillingerSkatt/TrygdTekniske tjenesterAnnetMarkedsføringProduktsalgTjenestesalgAnnetLogistikk/LagerTransporttilknyttede tjenesterAnnetLandtransportLogistikk / LagerProfessorat / StipendiatUniversitet/HøgskoleInnkjøp/LogistikkLønnRegnskap/ControllingRevisjonØkonomi/FinansTilbake til søket


Coop Fosen er det 18. største samvirkelaget i Norge med en omsetning på 331 mill i 2018. ca 130 ansatte og 14 butikker i kommunene Ørland, Bjugn, Indre Fosen, Åfjord og Roan. Coop er den eneste aktøren innen detaljhandel som er eid av forbrukerne og baserer sin drift på delingsøkonomi og utbytte til medlemmene
Virksomheten består av:
4 Extra
2 Prix
5 Marked
1 Byggmix
Circle K Brekstad
Fru Stil Åfjord
Butikksjef Extra Åfjord
COOP EXTRA ÅFJORD HAR LEDIG STILLING SOM BUTIKKSJEF
Butikksjefens hovedoppgave er å forestå den daglige drift innenfor Extra-konseptets rammer med ansvar for budsjett, resultat og personalledelse i butikken. Butikksjefen må innfri de målsettingene som Coop Fosen SA har på kort og lang sikt. Coop Fosen SA stiller krav om at våre ledere jobber målrettet og konstruktivt med fokus på kostnader og god personalledelse.
Kvalifikasjoner
- Motivere medarbeidere for salg og service
- Personal og resultatansvar for egen avdeling
- Salgsplanlegging og oppfølging
For å realisere våre målsettinger ønsker vi en person som skaper resultater gjennom god personalledelse, kundefokus og kostnadsoppfølging. Vi legger særlig vekt på¨evnen til å stille krav til seg selv og ansatte. Lederen har ansvaret for å skape gode holdninger og bygge et godt arbeidsmiljø internt i avdelingen.
Det vil videre bli lagt vekt på
- Relevant praksis
- Relevant utdanning, gjerne innen ledelse.
- Kjennskap til bransjen, fortrinnsvis dagligvare
- Arbeidskapasitet og samarbeidsvilje
- Evne til å motivere
- Løsningsorientert og selvstendig
- Fleksibel og kreativ.
Vi tilbyr:
- En utfordrende og spennende jobb
- Ordnede arbeids og lønnsforhold
- Jobb i et aktivt og trivelig miljø
Søknadsfrist: 10. september 2019.
Søk herFakta om stillingen
Firma
- Coop Fosen SA
Nettside
Sted
- Åfjord
Kategori
- Kategori: Administrasjon / Kontor / Personal/Administrativ ledelse
- Kategori: Varehandel/Detaljhandel/Butikksalg
- Kategori: Salg / Markedsføring/Produktsalg
Søknadsfrist:
- 10. september 2019.
Kontakt
Daglig leder
- TittelIvar Berntzen
- E-postivar.berntzen@coop.no
- Telefon917 00 241