Tilbake til søket

Remiks er et avfallsselskap som samler inn, håndterer og behandler avfall i Nord-Norge. Vi tilbyr avfallsløsninger for næringslivet og utfører lovpålagte oppgaver gjennom innsamling av husholdningsavfall i Tromsø og Karlsøy kommune. Vi jobber med utgangspunkt i våre verdier miljøbevisst, pålitelig, nyskapende og tilgjengelig. Disse verdiene er forankret i alt vi gjør og våre ansatte er våre fremste ambassadører for disse verdiene.
Remiks er et aksjeselskap som eies i sin helhet av Tromsø og Karlsøy kommune. Konsernet har ca. 120 ansatte og vi har holder til i flotte og moderne lokaler ved Miljøparken på nordspissen av Tromsøya – er du vår nye kollega?
Vil du lede vår kommersielle virksomhet?
Kommersiell leder
Har du forretningsmessig teft og interesse for bærekraftige løsninger? Er du opptatt av det grønne skiftet og motivert for å omsette dette til kundefokuserte og kostnadseffektive løsninger? Ønsker du en stilling med store muligheter for påvirkning og utvikling?
Remiks leverer i dag avfallstjenester i verdensklasse – vi tilbyr kundeorienterte og bærekraftige løsninger for avfallshåndtering. Vi har utviklet oss fra å være avfallsaktør til å bli en produsent av råvarer for nye produkter, og har hele tiden fokus på hvordan vi kan utnytte det råstoffet vi samler inn på best mulig måte. Nå søker vi etter en kommersiell leder som vil være med å videreutvikle dette arbeidet i et sterkt konkurransepreget marked.
Arbeidsoppgaver
Som kommersiell leder har du det overordnede ansvaret for drift og videreutvikling av Remikskonsernets forretningsmessige virksomheter. Vi tilbyr deg å lede den kommersielle delen av en samfunnskritisk virksomhet som også er et kunnskaps- og innovasjonssenter innen avfallsbransjen i nord. Sammen med resten av ledergruppen er du ansvarlig for at konsernet utvikler og oppnår strategiske og operasjonelle målsettinger. Du får totalansvaret for en samordnet kommersiell virksomhet som består av ca 40 ansatte og en omsetning på ca 200 MNOK.
- Løpende analyser på alle nivåer; produkt-, markeds- og konkurrentanalyser
- Strategiutvikling og – implementering innenfor den til enhver tid løpende portefølje av forretningsprosjekter
- Salgs- pris- og markedsstrategi
- Produktutvikling og -posisjonering
- Budsjett- og lønnsomhetsansvar
- Sikre optimal organisering og kostnadseffektiv drift
Vi ønsker at du har følgende bakgrunn og kompetanse:
- Relevant høyere utdanning på bachelor- eller mastergradnivå
- Relevant ledererfaring fra komplekse og kommersielle virksomheter
- Erfaring fra strategisk posisjonering og aktivt salg av produkt eller tjenester i større virksomheter
- God økonomiforståelse, resultat- og handlingsorientert
- Digital kompetanse og teknologisk nysgjerrighet
- Gode kommunikasjonsevner og skriftlig fremstillingsevne
- Salgsorientert relasjonsbygger med forretningsteft
Har du det som kreves til å drifte og utvikle vår kommersielle virksomhet videre?
Du vil få en unik kommersiell mulighet hos Nord-Norges største og mest spennende aktør innen sin bransje!
Ta kontakt med vår rådgiver i Adecco Select, Marius Tzatchev, telefon 473 25 181 for en uforpliktende og fortrolig samtale innledningsvis eller administrerende direktør Britt Limo på telefon 414 28 355 for spørsmål.
Søknadsfrist: 27. mai 2020
Søk herFakta om stillingen
Firma
- Remiks AS
Nettside
Sted
- Tromsø
Kategori
- Kategori: Administrasjon / Kontor / Personal/Administrativ ledelse
- Kategori: Renhold / Renovasjon/Annet
- Kategori: Konsulenter / Frie yrker/Forretningsutvikling/Strategi
- Kategori: Salg / Markedsføring/Markedsføring
- Kategori: Renhold / Renovasjon/Renovasjon
- Kategori: Salg / Markedsføring/Teknisk salg
- Kategori: Salg / Markedsføring/Tjenestesalg
Søknadsfrist:
- 27. mai 2020